Retour Service

Toch niet helemaal tevreden over je bestelde artikel? Of is het niet helemaal heel bij je aangekomen? Dat is natuurlijk erg vervelend.

  • Retourneren zonder opgaaf van reden
  • Binnen 30 dagen na ontvangst kun je retourneren
  • Na retouraanvraag nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen
  • Geld terug? Dat storten we binnen 14 dagen terug op je rekening
  • Product kapot na 30 dagen? Op al onze producten zit een minimale garantie van 1 jaar
  • Frankeerkosten zijn bij retourneren voor eigen rekening

Het artikel moet wel onbeschadigd zijn en - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Als je het artikel hebt gebruikt en dit reikt verder dan alleen het vaststellen van de kenmerken en de werking van het product, kan PartsNL kosten in rekening brengen.

Sommige artikelen kun je niet retourneren. Bijvoorbeeld omdat de producten een beperkte houdbaarheid hebben of omdat de verzegeling (seal) is verbroken. Een verzegeling is aangebracht om hygiënische en/of gezondheidsredenen.

Artikelen die je niet kunt retourneren zijn:
• Artikelen die om hygiënische redenen niet retour gestuurd kunnen worden, zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileer apparaten (indien de verzegeling is verbroken);


Je artikel retourneren

Je wilt een artikel terugsturen? Dat kan via deze pagina.

Lees meer

Artikel beschadigd

Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dat is vervelend en moet opgelost worden.

Lees meer

Status retour

Hier kun je lezen wat er allemaal gebeurt tijdens een retouraanvraag, zowel bij jou, als de vervoerder en bij ons.

Lees meer

30 dagen bedenktermijn

30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Hiermee kun je goed kijken of het artikel aan jouw verwachtingen voldoet.

Lees meer

Uitzonderingen

De meeste artikelen kunnen geretourneerd worden, maar er zijn een aantal uitzonderingen.

Lees meer