Klachten & Suggesties

Mocht je een klacht over een product hebben, dan kun je contact opnemen met de PartsNL klantenservice.

Mocht je een klacht over PartsNL als organisatie hebben dan kun je uiteraard direct contact met ons opnemen. Onze medewerkers nemen elke klacht uitermate serieus en je kunt dan ook binnen een week een accurate afhandeling verwachten.

Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling dan kun je je ook schriftelijk wenden tot de directie. Hierop wordt binnen 14 dagen gereageerd.

Het adres is:

PartsNL
t.a.v. de Directie
Weegschaalstraat 15
7324 BE Apeldoorn

Verder is het voor jou als klant van belang te weten dat PartsNL de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg onderschrijft. In deze gedragsregels wordt verwezen naar relevante Europese en Nederlandse wet-, regelgeving en richtlijnen.

Ook verwijzen de gedragsregels naar de door Thuiswinkel.org gemaakte afspraken met marktpartijen (bijvoorbeeld de Consumentenbond). De gedragsregels verwijzen tenslotte tevens naar bindende algemene voorwaarden en adequate geschillenbeslechting.

De gedragsregels zijn direct gekoppeld aan het Thuiswinkel Waarborg, hét consumenten keurmerk voor veilig en betrouwbaar winkelen via internet, telefoon, catalogus, post, etc.

Voor jou als consument betekent dit dat alle aangesloten leden zich houden aan regels rond informatieplicht, privacy, herroepingrecht, terugbetaling en geschillenbeslechting. Consumenten kunnen bedrijven die zich hebben gecommitteerd aan de gedragsregels van Thuiswinkel Waarborg herkennen aan het logo van Thuiswinkel Waarborg.

Mocht jouw (gegronde) klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost door PartsNL zelf, dan bestaat er altijd nog de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de commissie geschillenbeslechting van de Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heb je een suggestie of compliment?

Bij PartsNL vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Wij zijn namelijk continu opzoek naar verbeterpunten om onze diensten te optimaliseren. We doen hier ons uiterste best voor en wanneer we een compliment of suggestie ontvangen motiveert ons dat.

Wij horen graag wanneer je een goede ervaring met ons hebt gehad. Je kunt dit doen via één van de contactkanalen.

Ga terug naar "Klantenservice"