Uitzonderingen

Sommige artikelen kun je niet retourneren. Bijvoorbeeld omdat de producten een beperkte houdbaarheid hebben of omdat de verzegeling (seal) is verbroken. Een verzegeling zit onder andere bij tandenborstels, oordopjes, scheer- of epileer apparaten.

Je mag doen wat noodzakelijk is om het product dat je hebt gekocht te beoordelen en de kenmerken vast te stellen om te beoordelen of je het product houdt.

Uitzonderingen voor retour geldt voor de volgende artikelen:

  • Alle onderdelen die zijn ingebouwd en/of aangesloten in een apparaat;
  • Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of die geïnstalleerd zijn;
  • Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie voor mobiele telefoons of reinigingsvloeistoffen (indien geopend);
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet retour gestuurd kunnen worden, zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileer apparaten (indien geopend);
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn en niet meer verkoopbaar zijn;
  • Artikelen die opengemaakt zijn of andere gebruikssporen vertonen, kunnen retour, maar worden niet volledig vergoed. Dit vergoedingspercentage wordt bepaald na controle van PartsNL.
  • Aansluitpunten van onder andere verwarmingselementen, modules, koolborstels, schakelaars, deurrelais, etc. zijn vanuit de fabrikant geconserveerd. Mochten deze bij aankomst bij PartsNL beschadigd zijn (aangesloten geweest), dan wordt dit geweigerd voor retour.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot retournering van je product? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Ga terug naar "Retour Service"