Wat is het verschil in het assortiment van de website (centrale magazijn) en winkels?

Het assortiment dat je op onze website aantreft, betreft het assortiment van het centrale magazijn. De aangesloten winkels hebben van dit ruime assortiment de gangbare producten in het assortiment.

Het komt geregeld voor dat klanten artikelen op de website vinden en deze bij een winkel in de buurt willen bestellen. Dit is geen probleem!

Wij adviseren je echter wel vooraf bij desbetreffende winkel te informeren of het gewenste product daar ook daadwerkelijk op voorraad ligt.

De verschillende bestelmethoden bij PartsNL Nederland hebben nog even op een rijtje gezet:

Je vindt een product en kiest voor:

Afhandeling in online webshop

  1. Je bestelt en betaalt op de website -> producten kunnen worden afgehaald bij een PartsNL winkel naar keuze.
  2. Je bestelt en betaalt op de website -> producten worden thuis of op het werk afgeleverd.

Afhandeling PartsNL stenen winkel

  1. Je vindt een product op de website maar wil dit product bij een (fysieke) winkel kopen.
  2. Kijk dan op deze link naar het dichtstbijzijnde filiaal en informeer vooraf of het product voorradig is in de winkel;
  3. Indien artikel op voorraad is dan kun je het artikel direct ophalen. Indien niet op voorraad dan kun je dit artikel in de winkel bestellen of alsnog via onze webshop;
  4. Je krijgt bericht als het bestelde artikel klaar ligt in de winkel

Heb je verder nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

< Terug