Betaling mislukt of geweigerd?

MIJN iDEAL betaling is mislukt

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze Klantenservice helpt je verder.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde Wi-Fi-locatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd door de financiële instelling die onze creditcard- en paypalbetalingen uitvoert.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat jouw betaling onterecht wordt geweigerd. Dat is vervelend, excuses hiervoor! PartsNL heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. PartsNL gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Wat moet ik nu doen?
Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakket in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling. Voor vragen kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

Ga terug naar "Klantenservice"